
متن مداحی
اَگه بِگی بارون، بارون میشم اَگه بِگی مَجنون، مَجنون میشم اگه سالی یک بار یا ثارَ اَللّٰه حَرَمو نَبینَم، داغون میشم اگه بگی حِیرون، حِیرون میشم پای غَم روضَت،دِلخون میشم یه جوری به سینَم، میکوبَم که جِلو چِشِت اَرباب، بیجون میشم شیرینه بَرام نام تو، چه خوشحالم که اَزَت میخونم دِلچَسبه برا من گریه، از اینکه اینجام اَزَت ممنونم ثارَاللّٰه اَبا عَبدِاللّٰه اَبا عَبدِاللّٰه........ به تو ومُریدات، میبالَم من باتو شده مأنوس، اَحوالِ من اگه بی تو باشم، غمگین میشم اگه با تو باشم، خوشحالم من به تو ومَرامِت باوَر دارم همیشه وهر جا یاوَر دارم چه خوبه که هَستی، بابای من چه خوبه که کُلی، بَرادَر دارم آرامش نه یعنی عَبدِ زَر و پول و مالِ این دُنیاشی آرامش فقط وقتی هست که وَقفِ راهِ گُلِ زهرا باشی شیرینه برام نام تو، چه خوشحالم که اَزَت میخونم دِلچَسبه بَرا من گریه، از اینکه اینجام اَزَت ممنونم ثارَ اللّٰه اَبا عَبدِاللّٰه اَبا عَبدِاللّٰه.... واسه همه عالم، کردم اِقرار منو به جُنونَم، کِشیدی ناچار بالاخره اَرباب، فدائیت میشم یه روزی میمیرم، بَرات عابِس وار فَدایِ یه تار مویِ پِسَرِت جون سینه زَنهات قابل نداره اگه نَشه عُمرَم، وَقفِ نوکَری اگه بِشه یه قرن، حاصِل نداره اُلگویِ جوونای ما، رِشادَتهای، یَلِ کَراره این پرچم، میمونه بالا، تا وقتی مولا، اَبَالفَضل داره یا اَبَالفَضل مَدَد....
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.