
متن مداحی
باید ببینم بچههای مجتبی را وقتی دلم دارد هوای مجتبی را قاسم تو را یک عمر بر دوشم گرفتم با تو حسن را هم در آغوشم گرفتم تو أشبه الناس حسن هستی عزیزم اصلا برادر جان من هستی عزیزم تحت حزانت بوده ای این سیزده سال دستم امانت بوده ای این سیزده سال خیلی برای مجتبی دلتنگ هستم از سوی دلبر نامهای دادی به دستم روشن شده است از بوی یوسف سوی چشمم خطِ حسن را میگذارم روی چشمم قاسم خدا را شکر که اینجا حسن نیست اینجا برای تو زره غیر از کفن نیست حالا که داری میروی شمشیر بردار دست خدا باشد به همراه تو سردار ****
نظرات
۰/۲۰۰۰
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.