
متن مداحی
بیت الاَحزانمه سره مزارت پاشو زهرا ببین غریبه یارت میشکنم بغضمو حالا کنارت بعد تو من یه روزه خوش ندیدم رفتی و بی تو من چیا کشیدم ناسزا روی منبرا شنیدم سی سال بار غمت رو شونمه بوی آتیش هنوز تو خونمه میخ و مسمار بلای جونمه زهرا سی ساله که علی رو کشتنو کاشکی جای تو میزدن منو پیش شوهر نمیزنن زنو، زهرا ای وای ای وای کجایی فاطمه... بین این شهر شوم بی احترامم هرچی بد بودنو زدن به نامم مردم حتی نمیکنن سلامم من که مظلوم ترینه رو زمینم هی نمک میخوره به زخم سینم هر دفعه که مُغَیره رو میبینم دستامو بست غرورمو شکوند توی کوچه رو خاک منو کشوند آتیش آورد و خونمو سوزوند، زهرا ریختن تو خونمون چهل نفر در که وا شد تو موندی پشت در میخ در شد برا تو دردسر، زهرا ای وای ای وای کجایی فاطمه... گریهی این شبام برا حسینه بغض توی صدام برا حسینه کل دلشورههام برا حسینه مثل ابر بهار چشام میباره فکرشم جونمو به لب میاره آخ بمیرم حسین کفن نداره پیرهنی که تو دادی میدرن گرگا از غارتش نمیگذرن حتی انگشترش رو میبرن زهرا تشنه لب جون میده تو کربلا زیر دست یه عده بی حیا میبُرن حنجرش رو از قفا، زهرا (ای وای ای وای غریب کربلا)۳حسین صل الله علیک یا ابا عبدالله...
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.