
متن مداحی
توی وانفسای دنیای آلوده کی مثل ارباب یاورت بوده؟ گدای اینجا باش با دل آسوده جاهای دیگه نرو بیهوده اگه خیر میخوای بگو که خدایا بِالحسین نبی گفته کلُّ خَیر همه فی بابِ الحسین جایی غیر از اینجا گیرت نمیاد این خوبی به چه امّید آخه غیر از این درو میکوبی؟ کجای دنیا هست آقایی به این محبوبی؟ یا وجیهاً عندَ اللّٰه، اباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله... **** توی غوغای محشر که غریب میشم ابیعبدالله میمونه پیشم نمیسوزم تو آتیشِ جهنّم چون غمِ اربابم زده آتیشم تو شبِ اولِ قبر که دیگه همه میرن کی به جز امام حسین میمونه کنار من؟ ابیعبداللّهه اونی که امید دارم بهش ابیعبداللّهه اون حسّ خوشِ آرامش ابیعبداللّهه اون ذخیرهی باارزش یا وجیهاً عندَ اللّٰه، اباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله... **** تا که تو این دنیا غصّه و غم دارم میدَوم سمت حرم یارم سرمو تا روی ششگوشه میذارم میره از یادم که گرفتارم تا که پامو میذارم توی بینالحرمین میبینم خودم رو تو بغل امام حسین به دلم قول دادم دلداده و شیدا باشم به دلم قول دادم سرگشتهی آقا باشم به دلم قول دادم اربعینو اونجا باشم یا وجیهاً عندَ اللّٰه، اباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله...
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.