
متن مداحی
جونَمو می گیره، غَم کَربُبَلا مَگه هر کی بَد شُد، دِل نداره آقا سنگ نوکَریتو، بَر سینه میزَنم گَر جُز تو بخونم، خاک بَر این دَهَنَم بی تو دِل، خرابه آقا یه گوشه چَشمی، ثوابه آقا ثارَ الله اَبی عَبدِالله... من که از کوچیکی، کامَم از تُربَتِ عَجَب نیست گَر بِگَم، روزیم از هیئتِ من مَگه چی میخوام، از این دنیا حُسِین یا جونَم رو بگیر، یا بِینُ الحَرَمِین کَربَلات، دیوونم کَرده تو نزار دیرشه، دنیا نامَرده ثارَالله اَبی عَبدِالله... من و با نامِ تو، میشناسَن همیشه اگه رَدَم کُنی، واسه تو بَد میشه جُز دریایِ غَمِت، کَسی دُر نمیشه تو نَظَر نکنی، کَسی حُر نمیشه بی تو دل خرابه آقا یه گوشه چشمی ثوابه آقا ثارَ الله اَبی عَبدِالله...
نظرات
۰/۲۰۰۰
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.