
متن مداحی
خیلی خیلی خستم خیلی خیلی تنهام یا اله الباکین رحمی کن به اشکام یک دنیا درد دارم دیگه کم آوردم بسه دیگه هرچی تازیونه خوردم میبینی حال و روزمو خدای مهربون میگن که مهمونت شده بابام تو آسمون یه بار دیگه اگه میشه بزار ببینمش یه کاری کن تموم بشه جدایی بینمون (یا من رادّ یوسف علی یعقوب بابامو برگردون بسه دوری بسه این همه آشوب باباموبرگردون)۴ از من چرا اینقد کینه دارن اینجا همه ی بچه ها قهرن با من اینجا دوستای نزدیکم زخمای پاهامن تنهام نمیزارن همیشه باهامن قسم میدم تو رو خدا به اشک فاطمه به دستای بریده ی امیر علقمه بگو که از سفر بیاد بابای خوشگلم میخوام بغل بگیرمش جلو چش همه (یا من رادّ یوسف علی یعقوب بابامو برگردون روز آخر بابامو ندیدم خوب بابامو برگردون)۲ اندازهی سی سال پیر شدم یکباره سه تا بهار مگه چند تا پاییز داره افتادم از ناقه رو زمین با صورت از همون روز عمه افتاده تو زحمت از هرچی که بدم میاد داره سرم میاد سنان و شمر و حرمله منو زدن زیاد یه جای سالمم دیگه نمونده واسه من دیگه تمومه صبر من بگو بابام بیاد (یا من رادّ یوسف علی یعقوب بابامو برگردون بسه دیگه سیلی و سنان و چوب بابامو برگردون)۲
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.