
متن مداحی
خیلی وقته من ندیدم کربلاتو میدونی خیلی کرده این دل هواتو قول میدم آقا اگه اومدم حرم این دفعه دیگه بمیرم من برا تو توی قنوت جای دعا، همیشه میخونم حسین یه فکری کن برای دلِ، بی سر و سامونم حسین یا اباعبدالله تنهامون نذار توی این وانَفسای این روزگار میدونی آقاجون بهتر از همه با تو میگیره تنها این دل قرار یا اباعبدالله آقاجان حسین..... همهی دنیام شده کربلای تو کربلا میخوام توی روضههای تو توی این دنیا اگه میکشم نفَس زندهام آخه آقا به هوای تو اگه که دستم برسه، دوباره به ضریحِ تو زنده میشم دوباره من، به نفَس مسیح تو یا اباعبدالله بیچارت شدم یا اباعبدالله آوارت شدم مثل همیشه من متوسله به نخ قُنداقِ شیرخوارت شدم یا اباعبدالله آقاجان حسین..... بهترین رویاست شبِ جمعهی حرم مهمونِ زهراست شب جمعهی حرم همهی شهر رو آب و جارو میکنن کربلا غوغاست شب جمعهی حرم الهی قربونش برم، فاطمه میرسه حرم دست به پهلو میگیره، سمت ضریح قدم قدم السَّلامُ علی یا شاهِ شهید باورش نمیشه رگهاتو برید السَّلامُ علی یا خَدِالتَّریب صورتت رو روی خاکا میکشید
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.