
متن مداحی
(شب جمعه به دل هوا دارم در سرم شور کربلا دارم) ۲ شب جمعه دوباره پر بزنم در خیالم به دوست سر بزنم **** ای با غریبههای جهان آشنا ای عهدهدار مردم بیدست و پا **** گوشهی قتلگاه میآیم با دمِ آه، آه میآیم مادرش آمدهست میدانم روضهی یا بُنَیَ میخوانم دو سه خط روضه هرکه هرجا رفت دل من پا به پای زهرا رفت هر چه او بیشتر نفس میزد بیشتر میزدند زینب را تیغشان مانده بود در گودال با سپر میزدند شب جمعه است، روضهخوان زهراست مجلسی گوشهی حرم بر پاست یکی از گودی زمین میخواند یک نفر روضه این چنین میخواند لب گودال خواهر افتاده ته گودال مادر افتاده آن طرفتر برادری تنها بین یک مشت خنجر افتاده عزت آب و آبروی حرم زیر یک چکمه بیسر افتاده حسین... **** (کفن که دست مرا بست، دست تو باز است و دست باز تو یعنی، بیا در آغوشم) ۲ **** السلامُ عَلَی الحُسین و عَلیٰ عَلی ابن الحُسین و عَلیٰ اولادِ الحُسین و عَلیٰ اصحابِ الحُسین
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.