
متن مداحی
مجنونم و در پِیِ لیلا از یاد تو پُر شده شبها اربابی و نوکرت هستم خوشبختترین آدم دنیا به سمت کربلا دل شکسته را همیشه راهی کردم میان هر رَجَز دوباره یادی از عباسِ شاهی کردم مانده در خاطرم با دو چشمِ تَرَم این نصیحت مادرم فردا عوض اشک تو لبخند حسین است دربندِ کسی باش که در بَند حسین است همین که روزیمه تو روضههات میرم میان برا من بسه همین که جاریه برا غمت اشک چشام برا من بسه همین که من الان میون این سینهزنام برا من بسه کنار شما آرومم، بدون شما آشوبم به سینه فقط من سنگ غم عشقتو میکوبم ای یارم دلدارم خیلی دوست دارم... خودم قبول دارم بدم ولی باز اومدم جوابم نکن از عشق تو فقط سینه زدن رو بلدم جوابم نکن میدونی عمریه به غیر تو رو نزدم جوابم نکن میپوشونه زشتیهامو لباس عزاتون ارباب دارم غرق دنیا میشم بیا نوکرت رو دریاب میدونم سربارم خیلی دوست دارم... عمه جانم عمه جانم عمه جانِ قد کمانم عمه جانم عمه جانم عمه جانِ نگرانم ببین خواهرت شده مبتلا چقدر بیکَسی بمیرم برات بمیرم برات برای ترکهای رو لبات به سمت منه روی نیزه نگات
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.