
متن مداحی
(من گرفتارم، جز تو کیو دارم) ۲ تو اگه بار منو برنداری میمونه زمین بارم من یه بیچارهام، افتاده به تو کارم گرهمو وا کنی یا وا نکنی خیلی دوست دارم دلم تنگه، با دوری میجنگه نبض من با ساعت حرم هماهنگه ای امان از دوری، امان از دوری منو میشناسی حضرت عباسی بدم ولی دوسِت دارم خیلی شرمندهام یه سرافکندهام بدم ولی دوسِت دارم (من تو رو دوسِت دارم) **** (دست بر نمیدارم از پرچم تو یا اباعبدالله) ۲ عالمی دارم با محرم تو یا اباعبدالله عشق بی تکرارم خیلی دوست دارم عزیزم حق دارم این جوری از دوری میبارم عزیزم ابی عبدالله چه کنم بی حرمت ابی عبدالله دلخوشم با علمت
نظرات
۰/۲۰۰۰
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.