
متن مداحی
نمیدونم منو بخشیدی یا نه؟ گریههامو آقاجون دیدی یا نه؟ دیگه رفته شب قدر از کفمون بیا مارو به محرم برسون گریهی ماه رمضون شروع گریهی غمته همه امید و آرزوم رسیدن محرمته گریه گریه میکنم، اشکامو جاری میکنم برا محرمت آقا لحظه شماری میکنم (اَللّهم الرزقنا کرب و بلا کرب و بلا )۴ بذار باشم در خونت همیشه آقا از تو که چیزی کم نمیشه پای روضه گریههامو شنیدی تو کریمی نگی که رام نمیدی من از خودم دل بریدم امیدمه فقط به شما یه اربعین منو بطلب بیام حرم با سینه زنا گریه گریه میکنم تا بدی اذن حرمو آرزو دارم بذارم روی ضریحت سَرمو گریه گریه میکنم، اشکامو جاری میکنم برا محرمت آقا لحظه شماری میکنم اَللّهم الرزقنا کرب و بلا کرب و بلا ... یه نظر کن که گرفتارم حسین تویی ذکر دَمِ افطارم حسین منم اونکه به شما کرده بدی روسیاهم تو که خوبی بلدی تورو قسم میدم به دلِ شکستۀ سه ساله حسین نگاتو برنداری ازم که زندگی محاله حسین هر جا اسم تو میاد زنده میشم جون میگیرم رزق هر سالمو از رقیه خاتون میگیرم گریه گریه میکنم ، باز میباره اشک چِشَم از خدا خواستم همیشه همونی که خواستی بشم گریه گریه میکنم اشکامو جاری میکنم برای محرمت آقا جون لحظه شماری میکنم اَللّهم الرزقنا کرب و بلا کرب و بلا ...
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.