
متن مداحی
نگیر از من آقا اشکه عزاتو بزار گریه کنم فقط برا تو بهترین رفیقام هیاتی هستن دوست دارم هیات و سینهزناتو منی که از بچگیم، به عشقه تو اسیرم شب و روز ذکره حسین، حسین حسین میگیرم چه جایی بهتر از جایی که حرفه تو باشه اگه روزی رزقه من نشه هیات میمیرم دله دیوونه، داره میخونه نوکرتو ببر حرم تا که جوونه آقام آقام ای 4 ****** داغه تو به دلها، زده شبیخون عالم از اسمه تو، میشه دگرگون کسی مانندت اربابی ندیده اربابم حسینه، خدایا ممنون رجزه عاشقونه، انت حسین امیری شبه اوله قبرم دسته منو میگیری کسی که با تو باشه، همیشه سربلنده دیگه معنا نداره، قیامت سر به زیری همیشه هر دم، تو قیامت هم واسه سینه زنات نمیزاری هیچ وقت کم دله دیوونه، داره میخونه نوکرتو ببر حرم تا که جوونه آقام آقام ای 4 ****** تو خوابم از حرم، خاطره دارم گریه میکنم با، حاله نزارم مثل اون زائری، که دستشو داد اگه جونم بخوای، برات میارم تو شبه عشق و مستی، تویی تنها ستاره دمه نعم الامیری، حالمو جا میاره به خدا زنده کرده، دلای مُردمونو اثره چاییاتو، دمه عیسی نداره مِی نابه من، تب و تابه من ذکره قشنگه یاحسین، رگه خوابه من آقام آقام ای 4 ******
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.