
متن مداحی
چی از این بهتر که زیر علمم با تو فارغ از تموم عالمم دل من تنگِ برا پیرهن سیاه از حالا دلواپسِ محرمم زیر قبهات که میشینم آقاجون دیگه رد خور نداره دعای من نمیدونم که چه سریه آقا گره افتاده تو کربلای من زندهام، با غمت حسین زندهام، پای پرچمت دستای خالیِ منو برسون به محرمت «ابی عبدالله، یا حسین» چی از این بهتر که اسمم نوکرِ جوونیم تو روضه تو میگذره زندگیم نذر حسین و بچههاش جوونیم نذر علیِاکبر اگه راه داره بیا یبار دیگه منو هم جا بده بین زائرا حق بده دلخورم از فراغ تو خیلی دور افتادم از کرببلا زندگی، یعنی نوکری دلخوشی، یعنی کربلا آرزو، دارم آخرش جون بدم توی روضهها «ابی عبدالله، یا حسین»
نظرات
۰/۲۰۰۰
هنوز نظری ثبت نشده — اولین نفر باش.